Safari - Reisverslag uit Tanjanagaram, Sri Lanka van Michiel Noordhoff - WaarBenJij.nu Safari - Reisverslag uit Tanjanagaram, Sri Lanka van Michiel Noordhoff - WaarBenJij.nu

Safari

Blijf op de hoogte en volg Michiel

04 Mei 2016 | Sri Lanka, Tanjanagaram

Vanochtend vroeg op om een safari-Tour te maken in het Yala National Park. Na eerst om 5 uur opgestaan te zijn met een heerlijk bakkie koffie, Opweg met onze truck naar het park. Aangekomen in het park bleken we niet de enige te zijn, ruim 50 trucks vol met Chinees-people en een aantal Hollanders die ik onderweg al eens gesproken had.
We hebben veel dieren gespot, waaronder een beer, olifanten, buffels, uilen en heel veel vogels, geweldig.We hebben aan het strand ontbeten met heerlijke rode banaan, een broodje en wat fruit.
Op het strand staat een monument ten nagedachtenis aan de Tsunami van 2004. Veel families hebben huis/haard en geliefden verloren. Goed om te horen dat Channa veel hulp organiseerde, zoals water, eten en medicijnen. Vanavond 23:30 (NL-20:00) zullen we stilstaan bij diegene die de Tsunami niet overleefd hebben en hun nabestaande, zo voel ik mij toch verbonden met Nederland waar op dat moment de 4 mei herdenking plaatsvind,.

ඉක්මනින් හමුවෙමු
Tot Gauw!